DDD rusza na Śląsk

Dobre Dla Domu, ogólnopolska franczyzowa sieć sklepów z podłogami, panelami i drzwiami planuje intensywny rozwój na Górnym i Dolnym Śląsku.
W obu regionach powstanie 15 franczyzowych sklepów DDD. Będą one otwierane w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. W otwarcie franczyzowych sklepów centrala sieci wraz z dostawcami zainwestują łącznie 3 mln zł – po 200 tys. w każdy sklep. W pojedynczym salonie DDD znajdzie zatrudnienie 5-6 osób. Każda placówka będzie też współpracować z kilkoma ekipami monterskimi, certyfikowanymi przez dostawców sieci.
Śląsk, tak Dolny jak i Górny, jest dla nas strategicznie ważnym obszarem, bowiem są to regiony o największej populacji i dobrych prognozach wzrostu najważniejszych wskaźników makroekonomicznych - wyjaśnia Piotr Matluch, prezes sieci DDD.
Całkowity koszt otwarcia sklepu DDD to ok. 300 tys. zł, jednak dwie trzecie tej kwoty inwestuje centrala sieci oraz dostawcy w postaci ekspozycji i zatowarowania. Franczyzobiorca inwestuje około 100 tys. zł. Połowa tej sumy (50 tysięcy) to m.in. łączne koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności.
Sieć sklepów Dobre Dla Domu, należy do Grupy Black Red White - największego producenta mebli w Polsce. Obecnie sieć liczy 17 salonów w tym 16 franczyzowych.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej