Dobre Dla Domu w nowej szacie

Franczyzowa sieć sklepów Dobre Dla Domu wprowadza nowy system wizualizacji sklepów. Pod nowym logo działa już pięć salonów DDD, do października nowa wizualizacja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.
Dzięki zastosowaniu wyrazistych kolorów nowe logo DDD jest teraz bardziej czytelne i spójne. Logotypowi towarzyszy też rozwinięcie: "Podłogi, ściany, drzwi", które utrwala informację o głównym asortymencie sklepów.
Nowa wizualizacja obejmuje zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną aranżację sklepów, stroje pracowników oraz wszystkie materiały marketingowe. Pod nowym logo działa już część sklepów m.in. w Koszalinie, Choszcznie, Goleniowie, Stargardzie Szczecińskim oraz nowo otwarty salon w Gnieźnie. Do października wszystkie sklepy sieci DDD będą funkcjonować w nowym systemie wizualizacji. Wszystkie kampanie reklamowe sieci prowadzone są już pod nowym logotypem. W nowej stylistyce utrzymana będzie również nowa strona internetowa, której premiera już w sierpniu.
Mimo dynamicznego rozwoju sieci sklepów franczyzowych znaleźliśmy czas i środki na kompleksową zmianę wizualizacji – wyjaśnia Piotr Matluch dyrektor handlowy DDD. – Cały koszt rebrandingu wzięliśmy na siebie – nasi franczyzobiorcy nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów.
Dobre Dla Domu jest franczyzową siecią specjalistycznych sklepów z podłogami, panelami i drzwiami. Obecnie liczy 15 sklepów w tym 14 franczyzowych. Inwestycja w sklep DDD wynosi ok. 100 tys. zł. Dwukrotnie więcej w placówkę franczyzobiorcy inwestuje centrala sieci oraz dostawcy.
(emka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej