Przedsiębiorczy Polak mały

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W USA 42 proc. młodych ludzi myśli o otwarciu własnej firmy. W "starych" krajach UE aż połowa młodych mieszkańców, nigdy się nad tym nawet nie zastanawiała.

Unijne statystyki ratują Polacy i mieszkańcy trzech krajów bałtyckich. Połowa młodych Łotyszy, 48 proc. Polaków i Litwinów oraz 47 proc. Estończyków zadeklarowało chęć założenia własnej firmy w ciągu najbliższych pięciu lat. Dla porównania, średnia w krajach "Piętnastki" to 28 proc.

Za największą przeszkodę w założeniu firmy 51 proc. młodych Europejczyków uważa strach przed bankructwem, 38 proc. obawia się niewystarczających dochodów. W USA młodzi też obawiają się porażki, tyle że w przeciwieństwie do tych ze Starego Kontynentu, nie boją się straty oszczędności i domu, ale raczej czasu i wysiłków na założenie firmy.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €