McDonald’s serwuje Espresso

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dotychczas klienci restauracji McDonald's mogli wybierać między kawą czarną i białą. Wzbogacona o trzy nowe produkty oferta z linii kawowej ma uderzyć w konkurencję.

- Nasza oferta będzie bardzo konkurencyjna i bolesna dla sektora kawowego - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska. - Chcemy zacząć odgrywać bardzo ważną rolę wśród firm kawowych - podkreśla.

Z informacji przedstawionych przez McDonald's wynika, że polski rynek kawowy jest obliczany na 2-3 mld zł i gwałtownie rośnie. W Polsce sprzedaje się rocznie 2-3 kg kawy na osobę, podczas gdy nasi sąsiedzi sprzedają dwa, a czasem i trzy razy więcej.

- Sprzedajemy kilkadziesiąt tysięcy porcji kaw dziennie, dlatego chcemy zaistnieć w świecie kawy najwyższej klasy - twierdzi Krzysztof Kłapa.

Ceny w nowej ofercie kawowej w restauracjach McDonald's zawierają się w przedziale od 3 do 5,50 zł.

McDonald's posiada w Polsce 210 restauracji. 57 z nich jest prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 38 franczyzobiorców.

(mdk)
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €