McDonald’s serwuje Espresso

Cappuccino, Espresso i Cafe Latte to nowe propozycje McDonald’s dla kawoszy. Amerykańska sieć uderza w sektor kawowy.
Dotychczas klienci restauracji McDonald's mogli wybierać między kawą czarną i białą. Wzbogacona o trzy nowe produkty oferta z linii kawowej ma uderzyć w konkurencję.
- Nasza oferta będzie bardzo konkurencyjna i bolesna dla sektora kawowego - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska. - Chcemy zacząć odgrywać bardzo ważną rolę wśród firm kawowych - podkreśla.
Z informacji przedstawionych przez McDonald's wynika, że polski rynek kawowy jest obliczany na 2-3 mld zł i gwałtownie rośnie. W Polsce sprzedaje się rocznie 2-3 kg kawy na osobę, podczas gdy nasi sąsiedzi sprzedają dwa, a czasem i trzy razy więcej.
- Sprzedajemy kilkadziesiąt tysięcy porcji kaw dziennie, dlatego chcemy zaistnieć w świecie kawy najwyższej klasy - twierdzi Krzysztof Kłapa.
Ceny w nowej ofercie kawowej w restauracjach McDonald's zawierają się w przedziale od 3 do 5,50 zł.
McDonald's posiada w Polsce 210 restauracji. 57 z nich jest prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 38 franczyzobiorców.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej