Divicom na New Connect, potem na GPW

Divicom zadebiutowała na New Connect, nowej platformie oferowanej przez Giełdę Papierów Wartościowych. Przedstawiciele spółki zapowiadają jednak, że w przyszłym roku zmienią rynek notowań.
Divicom, właściciel sieci sklepów komputerowo-multimedialnych, w ciągu niespełna roku uruchomił 65 sklepów partnerskich. Miesięcznie spółka otwiera średnio sześć nowych placówek, zakłada również, że pod koniec 2007 roku będzie posiadać 100 punktów.
Z osiągnięciem zakładanej liczby sklepów i związanego z tym planowanego poziomu przychodów i zysku netto wiąże się nowa emisja akcji (planowana na 2008 rok). Jak zapewniają przedstawiciele spółki, Divicom posiada odpowiednią wysokość kapitału własnego, co umożliwia rozwój z zachowaniem dotychczasowej dynamiki. W przyszłym roku możliwe będzie złożenie wniosku o zmianę rynku notowań z New Connect na Giełdę Papierów Wartościowych.
(aw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej