Jesienny boom DDD
Dobre Dla Domu, sieć sklepów z podłogami, panelami i drzwiami, urosła o trzy kolejne punkty.
Nowe lokalizacje DDD to Białystok, Tarnów i Szczecin. W tej ostatniej sklep prowadzi Krzysztof Lipiec, franczyzobiorca, który w pierwszej połowie 2007 roku włączył do sieci Dobre Dla Domu sześć własnych punktów działających pod marką Studio Podłóg.
Obecnie sieć DDD liczy 18 sklepów, z czego 17 prowadzonych jest na zasadzie franczyzy. Firma rozwija się w systemie licencyjnym od marca 2006 roku.
Potencjalny franczyzobiorca sieci DDD powinien dysponować kapitałem w wysokości 100 tys. zł. Połowa tej sumy - 50 tys. zł - to koszty związane m.in. z opłatą wstępną, zakupem kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz z wynagrodzeniami pracowników przed uruchomieniem sklepu. Na pozostałe 50 tys. zł składają się koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Centrala sieci Dobre Dla Domu wraz z dostawcami w każdy sklep inwestują około 200 tys. zł.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej