Z Żywca za koło podbiegunowe

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- W Gdańsku prezentujemy odświeżony koncept naszego sklepu. Nowy projekt nie odbiega zbytnio od dotychczasowych standardów, zachowana została kolorystyka i element charakterystyczny w postaci ścianek bambusowych, zmianie uległy meble i elementy wizualizacji – opowiada Filip Gronner, szef marketingu spółki Roy.

Istniejąca od 1989 roku firma Roy posiada aktualnie 50 sklepów w Polsce. Placówki handlowe sieci zlokalizowane są również na Węgrzech, Słowacji i Litwie, w Jemenie oraz w Rosji, gdzie działa obecnie 80 sklepów. Tylko w Moskwie działają trzy sklepy franczyzowe, ale wciąż podpisywane są nowe umowy. Ubrania Roy można kupić w każdym większym rosyjskim mieście, dotarły nawet do Norylska za kołem podbiegunowym. Obok rozwoju franczyzy, spółka stawia również na współpracę z rosyjskimi partnerami.

W efekcie tych działań eksport stanowi już prawie 60 proc. wartości sprzedaży i sukcesywnie rośnie o 80-100 proc.

- Kiedy sprzedaż staje się domeną franczyzobiorców, my możemy się skoncentrować na poszerzaniu oferty, penetrowaniu i określaniu nowych rynków zbytu, wreszcie promocji marki. To dobry sposób na rozwój za granicą – mówi Filip Gronner.
(aw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €