DDD podbija Gdańsk

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jest to jeden z większych salonów Dobre Dla Domu – zajmuje powierzchnię 550 m2. W salonie dostępnych jest m.in. sto modeli drzwi w ekspozycji oraz kilkadziesiąt modeli podłóg drewnianych i paneli.

Gdański salon jest 19 placówką sieci DDD, a 18 franczyzową. Właścicielem sklepu jest nowy franczyzobiorca sieci Radosław Chabowski.

Aby zostać franczyzobiorcą DDD należy liczyć się z inwestycją rzędu 100 tys. zł. Połowa tej sumy (50 tysięcy) to m.in. łączne koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Dobre Dla Domu przyjęło politykę inwestowania w sklepy franczyzobiorców – w każdy sklep centrala wraz z dostawcami inwestują ok. 200 tys. zł.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €