Jeansy na każdym rogu

W przyszłym roku chcemy otworzyć ok. 60 nowych sklepów, dlatego wciąż poszukujemy partnerów do współpracy. O rozwoju firmy rozmawiamy z Petrą Kosoric, specjalistą ds. reklamy i PR Cross.
Cross ma obecnie 22 sklepy, czy planujecie kolejne otwarcia?
Jak najbardziej, kilka dni temu otworzyliśmy sklep w Zambrowie, a już niedługo otwieramy punkt w Limanowej. Natomiast na przyszły rok planujemy uruchomienie minimum 40 sklepów, choć chcielibyśmy by było ich ok. 60–70 w całej Polsce.
Jakie warunki musi spełniać Wasz partner?
Powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 50 m2 w mieście od ok. 70 tys. mieszkańców. Punkt powinien mieścić się w galerii handlowej lub przy handlowej ulicy. Całkowity remont sklepu oszacowaliśmy na 400 zł za 1 m2. Koszt licencji oraz zakupu towaru negocjujemy z każdym partnerem indywidualnie.
Cross się zmienia, na czym to polega?
Odświeżamy nasze logo, w związku z tym zmieniać się też będą wnętrza sklepów. Od nowego roku rozpoczniemy wizualną zmianę naszych punktów, tak by już na wiosnę wszystkie wyglądały jednakowo.
Ubrania Cross'a noszą także gwiazdy seriali.
Nawiązaliśmy współpracę z TVN. Zostaliśmy sponsorem serialu „Twarzą w twarz” i aktorzy nosili nasze ubrania. Spodobały się kostiumografom tak bardzo, że zakupili u nas kolejne kolekcje do następnej produkcji filmowej, która ma się ukazać na ekranach kin w przyszłym roku.
Jaka będzie wiosenna kolekcja Cross'a?
Znajdzie się w niej ok. 50 par spodni jeansowych, bo jeans jest dla nas bardzo ważny. Dla mężczyzn proponujemy klasyczne kroje, a dla kobiet popularne rurki. W damskiej kolekcji dominować będą biel, zieleń i żółć, a w męskiej kolory niebieski i brązowy. W sklepach kolekcja pojawi się już na początku marca. Wcześniej zobaczyć ją będzie można na pokazie, który odbędzie się pod koniec stycznia.
rozmawiał (bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej