Jeansy na każdym rogu
W przyszłym roku chcemy otworzyć ok. 60 nowych sklepów, dlatego wciąż poszukujemy partnerów do współpracy. O rozwoju firmy rozmawiamy z Petrą Kosoric, specjalistą ds. reklamy i PR Cross.
Cross ma obecnie 22 sklepy, czy planujecie kolejne otwarcia?
Jak najbardziej, kilka dni temu otworzyliśmy sklep w Zambrowie, a już niedługo otwieramy punkt w Limanowej. Natomiast na przyszły rok planujemy uruchomienie minimum 40 sklepów, choć chcielibyśmy by było ich ok. 60–70 w całej Polsce.
Jakie warunki musi spełniać Wasz partner?
Powinien dysponować lokalem o powierzchni minimum 50 m2 w mieście od ok. 70 tys. mieszkańców. Punkt powinien mieścić się w galerii handlowej lub przy handlowej ulicy. Całkowity remont sklepu oszacowaliśmy na 400 zł za 1 m2. Koszt licencji oraz zakupu towaru negocjujemy z każdym partnerem indywidualnie.
Cross się zmienia, na czym to polega?
Odświeżamy nasze logo, w związku z tym zmieniać się też będą wnętrza sklepów. Od nowego roku rozpoczniemy wizualną zmianę naszych punktów, tak by już na wiosnę wszystkie wyglądały jednakowo.
Ubrania Cross'a noszą także gwiazdy seriali.
Nawiązaliśmy współpracę z TVN. Zostaliśmy sponsorem serialu „Twarzą w twarz” i aktorzy nosili nasze ubrania. Spodobały się kostiumografom tak bardzo, że zakupili u nas kolejne kolekcje do następnej produkcji filmowej, która ma się ukazać na ekranach kin w przyszłym roku.
Jaka będzie wiosenna kolekcja Cross'a?
Znajdzie się w niej ok. 50 par spodni jeansowych, bo jeans jest dla nas bardzo ważny. Dla mężczyzn proponujemy klasyczne kroje, a dla kobiet popularne rurki. W damskiej kolekcji dominować będą biel, zieleń i żółć, a w męskiej kolory niebieski i brązowy. W sklepach kolekcja pojawi się już na początku marca. Wcześniej zobaczyć ją będzie można na pokazie, który odbędzie się pod koniec stycznia.
rozmawiał (bog)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


