Większa podaż sprzyja agentom

Amerykańska sieć biur pośrednictwa nieruchomości Re/Max Polska otwiera nowe oddziały. Rozwojowi pośrednika służy sytuacja na rynku nieruchomości.
Obecna w Polsce od maja 2007 r. firma posiada agencje w Warszawie i Poznaniu. Wkrótce powiększy się o nowe placówki we Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. W 2008 roku chce otworzyć w całej Polsce 30–40 biur nieruchomości, w tym również franczyzowych.
– Rynek w Polsce jest bardzo zróżnicowany. Są miejsca dotychczas pomijane przez inwestorów, przez co ceny nieruchomości są tam niskie. Oceniamy jednak, że wkrótce takie miasta jak Bydgoszcz, Białystok czy Rzeszów staną się bardziej atrakcyjne pod względem zakupu nieruchomości. Chcemy się tam rozwinąć zanim przybędzie inwestorów – mówi Robert Herzig, konsultant ds. sprzedaży z firmy RE/MAX Polska.
Agenci nieruchomości już zaczynają odczuwać korzystne zmiany. Na rynku pojawia się coraz więcej ofert, ale chętnych do skorzystania z nich nie przybywa. Stąd zapotrzebowanie na usługi pośredników rośnie.
– Obecnie czas sprzedaży nieruchomości wydłuża się. Aby uniknąć czekania, coraz więcej sprzedających zgłasza się do nas w celu szybkiego znalezienia nabywcy – mówi Robert Herzig.
Aby zostać franczyzobiorcą sieci, trzeba posiadać lokal o powierzchni ok. 50 m2 z możliwością rozszerzenia w przyszłości. Inwestor nie musi mieć doświadczenia w branży, nie zajmuje się też sprzedażą nieruchomości. Jego zadaniem jest zarządzanie firmą i personelem. Re/Max zapewnia szkolenia z zakresu obrotu nieruchomościami, funkcjonowania biura oraz zarządzania personelem i agentami.
Właściciel placówki zatrudnia agentów, którzy współpracują z nim na zasadzie działalności gospodarczej. Firma organizuje dla agentów szkolenia z zakresu funkcjonowania biura, m.in. prowadzenia przedsiębiorstwa oraz technik sprzedaży.
Agenci współpracujący z franczyzobiorcą uzyskują indywidualny dostęp do globalnego systemu informatycznego RE/MAX. Kontaktują się ze sobą w ramach sieci i wymieniają informacje na temat sprzedawanych nieruchomości i ich potencjalnych nabywców. Umożliwia to partnerom zawieranie ogólnopolskich i międzynarodowych transakcji.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej