Eurobank nowym partnerem Premium Club

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na początku zbliżającego się roku partnerzy wprowadzą na rynek wspólną kartę kredytową Premium Club eurobank. Karta poza tym, że jest wygodnym narzędziem płatniczym, oferuje także korzyści w ramach programu lojalnościowego. Dzięki niej klienci płacąc za zakupy, będą mogli szybciej niż dotychczas zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody. Partnerstwo z Premium Club i decyzja o wydaniu karty co-brandowej dopełniają realizację zaplanowanej na 2007 rok strategii rozwoju eurobanku.

- W tym roku postawiliśmy sobie za cel rozbudowę portfolio produktów i sieci kanałów dystrybucji, a także dotarcie do nowych grup klientów. Karta kredytowa, wydana wspólnie z tak prestiżowym partnerem, jest idealnym uzupełnieniem tej strategii. Jesteśmy przekonani, że przyszłość na rynku kart kredytowych należeć będzie właśnie do kart, które są nie tylko wygodnym narzędziem płatniczym, ale także zapewniają klientom dodatkowe korzyści - mówi Wojciech Humiński, wiceprezes Euro Bank SA ds rozwoju produktów.

- Na współpracę z eurobankiem zdecydowaliśmy się dlatego, że to partner, który nie tylko doskonale uzupełnia dotychczasową grupę, ale też zapewni nam rozwój. Jestem pewna, że innowacyjne podejście eurobanku do klientów, otworzy przed nami nowe perspektywy, a karta kredytowa Premium Club eurobank stanie się istotnym motorem rozwoju całego programu - dodaje Ewa Grabarczyk, prezes Premium Club.

Eurobank posiada obecnie 270 własnych placówek i 33 franczyzowe. W przyszłym roku zamierza czterokrotnie zwiększyć liczbę placówek partnerskich.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €