Są buty, będą garnitury

Cosimo Martinelli – tak nazywa się nowa marka w portfolio grupy modowej Gino Rossi. Włoski znak handlowy jest uzupełnieniem oferty grupy o odzież męską z segmentu premium.
Nazwa marki pochodzi od nazwiska seniora rodziny Martinelli – Cosimo Martinelli, który w 1953 roku otworzył pierwszą manufakturę krawiecką. Rodzina Martinelli, obok sprzedawania własnych produktów sygnowanych swoim nazwiskiem, szyła odzież dla marek takich jak Armani, Gucci, Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna czy Loro Piana. Jednym z produktów rodziny Martinelli są garnitury, szyte na miarę według tradycyjnych metod oraz ręcznie wykańczane. Oferta sklepów obejmuje dodatkowo: marynarki, spodnie i koszule, jak również buty, krawaty i inne akcesoria.
- Na polskim rynku istnieje wciąż nisza w segmencie męskiej odzieży formalnej – mówi Paweł Kapłon, prezes Cosimo Martinelli Poland oraz Simple Creative Products. - Polacy mają coraz wyższą świadomość jakości odzieży, odczuwają też coraz częściej potrzebę podkreślania swojego statusu za pomocą dopracowanego w najdrobniejszych szczegółach wizerunku. Obecne na polskim rynku, jak dotąd bardzo nielicznie, topowe brandy światowe, oferują produkty o dobrej jakości, jednak dla wielu niedostępne cenowo. Nasza współpraca z Cosimo Martinelli daje szansę na wypełnienie tej luki – podkreśla.
Jak zapewniają przedstawiciele Gino Rossi, sieć salonów firmowych Cosimo Martinelli budowana będzie w oparciu o standardy wypracowane przez włoskich właścicieli marki, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku. Specjalnie utworzona spółka - Cosimo Martinelli Poland posiada wyłączne i nieodwołalne prawo do budowy sieci salonów firmowych Cosimo Martinelli na całym świecie za wyjątkiem rynku włoskiego.
Zgodnie z przyjętym biznes planem, w ciągu czterech lat zostanie otwartych 30 salonów firmowych. Niezależnie od sieci salonów, w największych polskich miastach powstaną studia szycia na miarę. Szacuje się, że nowa spółka w grupie już w 2010 roku wypracuje zysk netto na poziomie ponad 1,1 mln zł, podczas gdy w 2012 r. ma on wynieść ponad 5,8 mln zł. Planowane przychody wyniosą ponad 23 mln zł w 2010 r. i ponad 56 mln zł w 2012 r.
W portfolio grupy Gino Rossi, oprócz Cosimo Martinelli, znajdują się marki obuwnicze: gino rossi, Vanita, Geox oraz odzieżowa Simple.
(aw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej