Tatuum stawia na rozwój sieci

Otwarcie kilku nowych sklepów w Polsce i kilkunastu poza granicami kraju, to plany odzieżowej marki Tatuum na bieżący rok.
Łódzka firma Kan, właściciel marki Tatuum, w 2008 r. zamierza rozwijać sieć sklepów zarówno w kraju jak i za granicą. W Polsce powstaną cztery nowe placówki. Za granicą dwanaście – wszystkie w Rosji. Firma zamierza także zaistnieć na rynku słowackim i kazachskim.
Obecnie pod marką Tatuum działa 36 sklepów w kraju i 31 w poza granicami m.in. w Rosji, Niemczech, Czechach oraz na Ukrainie i Węgrzech.
Na nadchodzący sezon wiosenno–letni Tatuum przygotował dla pań trzy grupy stylistyczne: In the city, After hours i Madonna Malavi. Panowie będą mogli wybrać spośród linii Austerie city, Cost, Simple sport.
(bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej