Mydlany biznes się rozkręca

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Organique, sieć sklepów z kosmetykami naturalnymi, powiększyła się o kolejne placówki.

- Otworzyliśmy w styczniu drugi sklep w Kaliningradzie, a pod koniec 2007 roku ruszyły sklepy w Gliwicach i we Wrocławiu – mówi Tomasz Czarski, współwłaściciel Organique. - Na ten rok planujemy otwarcie kolejnych punktów.

Pod marką Organique działa aktualnie 10 sklepów m.in. w Koninie, Zielonej Górze i Warszawie. Firma poszerzyła również ofertę produktową o pierwszą linię kosmetyków dla mężczyzn.

Przyszły właściciel sklepu powinien dysponować kwotą 25-30 tys. zł na zatowarowanie oraz lokalem o powierzchni od 25 do 60 m2. Firma m.in. pomaga w znalezieniu odpowiedniego lokalu (wydłuża terminy płatności), nadzoruje działalność sklepu i organizuje cykl szkoleń. Wysokość opłaty wstępnej negocjowana jest z każdym potencjalnym biorcą indywidualnie. Według wstępnych szacunków, koszty uruchomienia sklepu zwrócą się po około 12 miesiącach.

(aw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €