Biznes obsłużony
GTI w 2008 roku zamierza rozwijać przede wszystkim sieć biur subagencyjnych.
GTI, przedstawiciel PTK Centertel prowadzi salony własne, dilerskie oraz biura subagencyjne. Potencjalny partner zainteresowany otwarciem salonu dilerskiego powinien dysponować kwotą kilkudziesięciu tysięcy złotych. Inwestycja w salon to koszt minimum 30 tys. zł (kwota wzrasta proporcjonalnie do powierzchni salonu), dodatkowo przedsiębiorca musi jeszcze ustanowić zabezpieczenie finansowe za pobrany towar. Franczyzobiorcy nie muszą sami poszukiwać lokali, mogą skorzystać z lokalizacji proponowanych im przez franczyzodawcę.
GTI poszukuje również osób, które chciałyby prowadzić biura subagencyjne, zajmujące się wyłącznie obsługą klientów biznesowych.
- Aby podjąć tego rodzaju współpracę, wystarczy prowadzić działalność gospodarczą i zapewnić sobie miejsce do pracy – mówi Marcin Adamowicz, dyrektor sprzedaży rynku biznesowego.
Obecnie GTI liczy 69 placówek własnych, 86 franczyzowych oraz 58 biur handlowych.
- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na najbliższy rok planujemy organiczny rozwój sieci salonów sprzedaży o około 8 proc., zaś sieć biur handlowych chcielibyśmy powiększyć o 25 proc. – mówi Sławomir Sowa, dyrektor handlowy.
(smoli)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


