Karta pomocna w walce o klienta

Program lojalnościowy sieci marketów Spar został pozytywnie oceniony w raporcie International Service Check.
Karta lojalnościowa dla klientów sieci marketów Spar została wysoko oceniona w raporcie International Service Check. Autorzy dokumentu podkreślili, że program lojalnościowy pozwolił wzmocnić identyfikację klientów z marką, wpłynął też na zwiększenie liczby odwiedzin sklepu oraz wartości koszyka dokonywanych zakupów.
Karta lojalnościowa została wprowadzona w 2005 roku w 50 sklepach należących do sieci. Otrzymują ją klienci, którzy dokonują zakupów w sklepach Spar. Na karcie gromadzą punkty otrzymywane za zakupione produkty. Punkty mogą wymieniać na nagrody.
Przedsiębiorca, który chciałby nawiązać współpracę z firmą powinien posiadać lokal o powierzchni od 120 do 2,5 tys. m2 oraz doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej