Groszek dla Detal Koncept

Spółka Groszek zmieniła nazwę na Detal Koncept i wprowadza we franczyzę nowy koncept – delikatesy Milea.
W styczniu 2008 roku nastąpiło połączenie spółek: Milea, Sklepy Polka i Groszek. Miesiąc później zmieniono dotychczasową nazwę firmy na Detal Koncept.
- Nowa nazwa lepiej oddaje charakter naszej działalności jako organizatora ogólnopolskich sieci franczyzowych – uważa Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept. – Zadaniem Detal Koncept jest budowa organizacji sieciowych, współpraca z polskimi kupcami i rozwój dwóch różnych konceptów franczyzowych: Groszek i Milea – dodaje.
Przedstawiciele spółki zapowiadają dynamiczny rozwój obu sieci na terenie całego kraju. Nowe otwarcia zaplanowano przede wszystkim w województwach, w których Groszek do tej pory posiadał niewielką liczbę sklepów (pomorskie, zachodniopomorskie, warmińsko-mazurskie i podlaskie). Firma przygotowuje się również do wprowadzenia systemu franczyzowego dla drugiej sieci – delikatesów Milea.
- W chwili obecnej w oparciu o własne placówki weryfikujemy założenia i poddajemy ostatnim testom wypracowane rozwiązania. Już wkrótce zaoferujemy potencjalnym partnerom koncept delikatesów Milea – mówi Bożek.
W chwili obecnej Detal Koncept zarządza siecią 654 franczyzowych sklepów Groszek oraz 7 własnych delikatesów Milea. Spółka należy do grupy Emperia działającej w dystrybucji hurtowej i w handlu detalicznym. W strukturze koncernu, oprócz sieci zarządzanych przez Detal Koncept, znajdują się m.in. Euro Sklep oraz Stokrotka. Wkrótce Emperia wprowadzi do swojego portfolio nową markę sklepów (prawdopodobnie dyskontowych) – Livio.
(aw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej