Poślubić franczyzę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zuzanna Kuczbajska prowadzi Ślubną Pracownię od dwóch lat. Z wykształcenia jest skrzypaczką, przez wiele lat grała na ślubach i weselach. Oprócz tego ukończyła kulturoznawstwo i jako animatorowi kultury zdarzyło się jej zorganizować kilka imprez kulturalnych.

- Doszłam do wniosku, że moje doświadczenie i znajomości pomogą zrealizować mi odwieczne marzenie o założeniu własnego biznesu. Zdecydowałam, że zostanę ślubną konsultantką. Zgłosiłam się do programu unijnego, z którego otrzymałam 26 tys. zł dofinansowania. Wystarczyło na start – opowiada Zuzanna Kuczbajska.

Branża firm organizujących śluby i wesela jest na razie we wczesnej fazie rozwoju. Najstarsze firmy mają nie więcej niż 5-6 lat. Dlatego Kuczbajska, mimo że prowadzi swoją firmę zaledwie od dwóch lat, już rozwija sieć franczyzową. Rok po otwarciu Ślubnej Pracowni, w czerwcu 2007 roku, właścicielka firmy podpisała pierwszą umowę z franczyzobiorcą z Wrocławia. Obecnie współpracuje też z partnerami z Poznania i Gdańska.

Przez pierwsze 1-2 lata prowadzenia działalności nie potrzeba nawet posiadać biura, aby prowadzić firmę zajmującą się organizacją ślubów i wesel. Z klientami można umawiać się w domu bądź w lokalu na mieście. Jeżeli firma zakorzeni się już na rynku, wówczas warto pomyśleć o wynajęciu biura, chociażby dla podniesienia prestiżu. Trzeba natomiast zaopatrzyć się w laptopa, aby móc zaprezentować klientom ofertę. To wydatek około 3 tys. zł. Należy również posiadać samochód, bo klienci mieszkają w różnych miejscach i nie zawsze można dojechać do nich komunikacją publiczną. Używany samochód w przyzwoitym stanie jest do nabycia już za około 20 tys. zł.

- Najtrudniejszy jest pierwszy rok działalności. Później trzeba tylko przetrwać martwe w tej branży miesiące, czyli listopad i grudzień. W styczniu pojawiają się pierwsi klienci, a od lutego biznes wre pełną parą. Sezon zaczyna się od kwietnia, ale koncepcję ślubu trzeba przygotować wcześniej, dlatego od początku roku z tygodnia na tydzień przybywa mi pracy – mówi Zuzanna Kuczbajska.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €