CroppTown wyrobił normę

W ciągu czterech lat działalności sieć CroppTown uruchomiła ponad 100 sklepów z odzieżą tej marki.
Pierwszy salon należącej do firmy LPP sieci CroppTown powstał w marcu 2004 roku. Po trzech latach w Polsce działa ich już 101, z czego 55 to salony własne, 46 – franczyzowe.
- Do końca 2008 roku planujemy otworzyć jeszcze 10 nowych sklepów franczyzowych. Obecnie praktycznie nie ma miesiąca aby nie powstał nasz nowy salon – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown. - Latem będzie działało dodatkowo 20 punktów sezonowych. Równolegle powstają również kolejne jednostki własne w nowo otwieranych centrach handlowych we większych miastach – dodaje.
LPP chce otworzyć jak największą liczbę sklepów franczyzowych w średnich i małych miejscowościach liczących od 30 do 70 tys. mieszkańców. We większych ośrodkach handlowych właściciel marki CroppTown i Reserved planuje uruchamiać przede wszystkim sklepy własne, zlokalizowane w dużych centrach handlowych.
- Ponadto budujemy nową bazę logistyczną w Pruszczu Gdańskim – mówi Tomasz Koczara. - Pomoże nam to zwiększyć moce przerobowe magazynów. Koniec inwestycji planowany jest w tym roku.
Ponadto firma rozwija się poza granicami kraju, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej otwierając tam nowe salony. Jak zapewniają przedstawiciele sieci należących do firmy LPP, niebawem sklepy poza granicami kraju będą stanowiły większość w ogólnej liczbie sklepów należących do koncernu odzieżowego.
(aw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej