Postawić na jedną markę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ostatnich latach zmienił się sposób funkcjonowania sklepów odzieżowych w Polsce. W jakim kierunku idą zmiany?
Handel konsekwentnie przenosi się do popularnych galerii handlowych, a te z kolei powstają w coraz mniejszych miejscowościach. Centra handlowe zaczęły pełnić rolę multibrandowego punktu handlowego, stąd wiele firm decyduje się na zawężenie swojej działalności do sprzedaży odzieży jednej marki. Dogodnym rozwiązaniem jest w takiej sytuacji skorzystanie z systemu franczyzowego producentów. Ponadto coraz większy nacisk kładzie się na wystrój punktów handlowych oraz przyjazną dla klienta ekspozycję towaru. I tu również pomocna jest franczyza.

W jaki sposób producenci i dystrybutorzy odzieży konkurują ze sobą?
Firmy odzieżowe rywalizują ze sobą poszerzając gamę oferowanego asortymentu oraz podnosząc jakość swoich produktów. Producenci stawiają na niepowtarzalność oferowanych artykułów. Coraz popularniejsze stają się programy lojalnościowe, karty rabatowe dla stałych klientów, promocje oraz konkursy. W branży odzieży sportowej coraz częściej korzysta się z działań marketingowych mających na celu kojarzenie marki ze znanymi osobami bądź wydarzeniami sportowymi.

Od czego zatem zależy powodzenie sklepu odzieżowego?
Należy przede wszystkim postawić na wzornictwo oraz funkcjonalność produktów. Nie można też zapominać o korzystnej dla klienta relacji ceny do jakości oferowanych artykułów. Ponadto nie da się zbudować silnej marki bez dużych nakładów na działania marketingowe.

rozmawiała (aw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €