Priorytet to sklepy specjalistyczne

W br. Liberty zamierza otwierać przede wszystkim specjalistyczne punkty sprzedaży.
Z Liberty można podjąć współpracę na kilka sposobów. Partner może otworzyć salon firmowy, który oferuje pełen zakres usług dostępnych w sieci Plus GSM, m.in. można w nim opłacić rachunek telefoniczny bez prowizji, wymienić stary aparat na nowy, naprawić telefon. Liberty prowadzi również punkty specjalistyczne, które oferują pełen pakiet usług telekomunikacyjnych operatora z wyłączeniem możliwości opłat za rachunki telefoniczne. W sieci działają także tzw. punkty niespecjalistyczne. Są to stoiska zlokalizowane głównie w centrach handlowych, na pasażach lub w salonach ze sprzętem RTV/AGD, w których można kupić akcesoria telefoniczne. Liberty ma także punkty dystrybucji produktów pre-paid. Funkcjonują jako samodzielne placówki bądź jako branża uzupełniająca. Ta forma współpracy jest najchętniej podejmowana przez właścicieli sklepów spożywczych i punktów z prasą.
Liberty poszukuje obecnie przede wszystkim osób, które chciałyby prowadzić punkty specjalistyczne. Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia sklepu uzależniona jest od jego wielkości i położenia – najczęściej wynosi około 50 tys. zł. 20 tys. pochłania remont lokalu, kolejne 20-30 tys. wizualizacja zewnętrzna i wyposażenie punktu. Inwestycja zwraca się po 6-12 miesiącach. Obecnie w sieci działa 18 sklepów własnych oraz 130 franczyzowych.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej