mPunkty w galeriach
mPunkt zmienił strategię lokowania swoich punktów. Nowe salony mają być otwierane przede wszystkim w nowo powstających galeriach handlowych.
Do tej pory mPunkt otwierał placówki przede wszystkim w miastach, przy ulicach o dużym natężeniu ruchu. Obecnie firma postanowiła skupić się na lokalizowaniu salonów w nowo otwieranych galeriach handlowych.
– To, ile sklepów mPunkt powstanie w 2008 r. zależy od rozmów z operatorem oraz m.in. od liczby oraz terminów otwarć galerii handlowych, z którymi zawarliśmy lub negocjujemy umowy najmu – mówi Dariusz Chlastawa, prezes zarządu mPunkt Polska.
Obecnie w sieci działa 176 punktów franczyzowych oraz 30 własnych.
Prowadzenie sklepu mPunkt to pomysł na biznes przede wszystkim dla osób, które chcą osobiście prowadzić salon według zasad określonych przez franczyzodawcę. mPunkt daje pełne know-how prowadzenia biznesu oraz zapewnia sklep, który jest w pełni przygotowany do funkcjonowania. Poza tym pomaga w naborze i szkoli pracowników oraz zapewnia bieżące wsparcie na co dzień.
Franczyzobiorca mPunktu musi dysponować 20-40 tys. zł na opłatę licencyjną (jej wysokość uzależniona jest od lokalizacji oraz powierzchni otwieranego salonu). Po uiszczeniu opłaty franczyzowej, partner otrzymuje możliwość prowadzenia sklepu w wybranej przez franczyzodawcę lokalizacji. Lokal jest umeblowany, wyposażony w komputer wraz z system IT. Partner musi kupić kasę fiskalną oraz niezbędne urządzenia biurowe. Dawca licencji kontroluje lokalizację, bo to on zawarł umowę najmu lokalu. Zabezpiecza to franczyzodawcę przed utratą punktu w atrakcyjnym miejscu.
Dodatkowo biorca licencji powinien dysponować kwotą od 40 do 70 tys. zł pod zabezpieczenie limitu kredytowego. Jego wysokość uzależniona jest od potencjału sprzedażowego punktu. Przedstawiciele mPunktu zapewniają, że w sieci działa cotygodniowy system rozliczania prowizji z tytułu sprzedanych aparatów.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej