DDD przekroczyło dwudziestkę

Sieć planuje podwojenie liczby sklepów do końca 2008 roku.
W tym roku DDD uruchomiło już dwie placówki - dwudziesty sklep został otwarty w Olsztynie, w tzw zagłębiu budowlanym. Kolejny, dwudziesty pierwszy punkt sieci ruszył z początkiem kwietnia w Limanowej. Franczyzobiorca, z zawodu stolarz, oprócz standardowego asortymentu DDD będzie oferował dodatkowe elementy drewniane (np. listwy) oraz wzbogaci sklep o stanowisko z narzędziami i artykułami metalowymi.
Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. W 2007 roku ilość sprzedanych paneli przekroczyła 24,5 mln m2 oraz 8 mln m2 podłóg drewnianych. Według analiz Dobre Dla Domu w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się 26,8 mln m2 paneli orz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych. Korzystając z tej koniunktury DDD planuje w tym roku otworzyć 20 nowych sklepów franczyzowych.
Potencjalny partner sieci DDD musi dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu przyjęło politykę inwestowania w sklepy franczyzobiorców – w każdy sklep centrala inwestuje wraz z dostawcami około 200 tys. zł. Połowa z zainwestowanej kwoty pokrywa koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności.
emka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej