Długie rozmowy biznesmenów
Spółka Długie Rozmowy zamierza osiągnąć pozycję lidera w segmencie klientów biznesowych.
Spółka Długie Rozmowy chce pod koniec 2009 roku być liderem wśród operatorów oferujących usługi telekomunikacyjne dla klientów biznesowych. Obecnie Długie Rozmowy są trzecim co do wielkości operatorem na rynku sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Spółka ma jedną placówkę własną i ponad 20 partnerów.
- Nie otwieramy typowych punktów sprzedaży. Stawiamy na partnerów mobilnych, których zadaniem jest pozyskanie klienta oraz utrzymywanie z nim dalszych relacji – mówi Paweł Bochenek, menedżer ds. sprzedaży i marketingu.
Obecnie firma poszukuje partnerów w województwie pomorskim, zachodniopomorskim, łódzkim, podkarpackim, podlaskim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, opolskim, lubelskim oraz świętokrzyskim.
Potencjalny franczyzobiorca powinien mieć doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Spółka nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci. W ramach pakietu franczyzowego partner otrzymuje pakiet dokumentów składający się z umowy agencyjnej oraz podręcznika operacyjnego, przechodzi kompleksowe szkolenie, które w pełni przygotowuje do prowadzenia własnej działalności.
DRSA zapewnia dodatkowo doradztwo w trakcie realizacji usług. Do użytku partnerów przekazany jest system bilingowy, który skraca czas oczekiwania na aktywację oraz ułatwia kontrolowanie poziomu ruchu abonentów. Wynagrodzenie franczyzobiorcy oparte jest o system prowizyjny.
(smoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej