Wyniki skorygowane, ale zrealizowane

Grupa kapitałowa Gino Rossi opublikowała wyniki finansowe za IV kwartał 2007 roku.
Skonsolidowane przychody Gino Rossi po czterech kwartałach wyniosły 174,4 mln zł, rosnąc o ponad 48 proc. wobec roku poprzedniego (117,4 mln zł). Osiągnięte wyniki oznaczają, że spółka zrealizowała plany finansowe na rok 2007. Co więcej, przychody ze sprzedaży są o blisko 4 mln zł wyższe od prognozowanych.
- W najbliższych latach zamierzamy utrzymać podobne tempo rozwoju i poziom osiąganych wyników finansowych – mówi Maciej Fedorowicz, prezes spółki Gino Rossi.
Wzrost wyników, jak twierdzą przedstawiciele firmy, jest przede wszystkim efektem rozwoju sieci dystrybucji. Obecnie grupa posiada 132 salony w Polsce oraz 29 za granicą (w Niemczech, Rosji, na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Czechach, na Węgrzech i w Gruzji). Sieć sprzedaży zwiększyła się od początku 2007 roku o 23 sklepy w Polsce i 10 poza jej granicami.
W czwartym kwartale 2007 r. grupa wprowadziła do swojego portfela nową markę odzieży męskiej – Cosino Martinelli. Szacuje się, że nowa spółka już w 2010 roku wypracuje zysk netto na poziomie ponad 1,1 mln zł, podczas gdy w 2012 roku ma on wynieść ponad 5,8 mln zł. Planowane przychody wyniosą ponad 23 mln zł w 2010 roku i ponad 56 mln zł w 2012 roku.
Obecnie w portfolio grupy kapitałowej Gino Rossi znajduje się obuwie gino rossi, Vanita, Geox, Simple, G&R, torebki i produkty skórzane gino rossi i Simple oraz odzież damska Simple i męska Cosimo Martinelli.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej