W 5.10.15 zaraz się zacznie
- O planach na przyszłość oraz o rynku odzieżowym opowiada Marek Czupryna, wiceprezes zarządu firmy Komex, zarządzającej siecią sklepów z odzieżą dla dzieci 5.10.15.
Debiut giełdowy, ekspansja za granicę to najbliższe cele firmy Komex?
Zgadza się. W przyszłym roku zamierzamy zadebiutować na giełdzie. Pozyskane środki planujemy przeznaczyć na dalszy rozwój sieci. Rozważamy również ekspansję zagraniczną. Obecnie posiadamy 96 własnych sklepów i 3 franczyzowe. Chcemy, aby na koniec roku w sieci działało 130-140 naszych sklepów oraz 15 franczyzowych. Docelowo zamierzamy mieć w Polsce sieć złożoną z około 200 salonów. Myślę, że uda nam się to za 2-3 lata. Rozważamy również przejęcie lub zbudowanie od podstaw kolejnej marki.
Jak ocenia Pan polski rynek odzieżowy?
Rynek odzieżowy w Polsce nie jest jeszcze całkowicie skrystalizowany. Znajduje się w fazie przemian, ale i rozwoju. Sieć 5.10.15 posiada silną pozycję rynkową przede wszystkim ze względu na fakt, iż segment ten jest jeszcze zdominowany przez tradycyjne, małe sklepy rodzinne. Liczba konkurencyjnych sieci oferujących odzież dziecięcą jest niewielka. Obejmuje głównie międzynarodowe sieci sklepów ogólnoodzieżowych, polskie sklepy z odzieżą dziecięcą oraz sieci sklepów oferujących asortyment dla dzieci w tym odzież oraz hipermarkety.
rozmawiała (smoli)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


