Coccodrillo po raz trzeci na Podlasiu

Coccodrillo, firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji odzieży i obuwia dla dzieci do 14 roku życia, otworzy sklep w Augustowie.
Będzie to już trzeci punkt handlowy firmy w województwie podlaskim. Otwarcie zaplanowano na 30 kwietnia. W asortymencie punktu znajdą się ubrania z wiosenno-letniej kolekcji Coccodrillo. Większość utrzymana jest w stylu dziennym i sportowym, jednak można znaleźć również elegancką odzież przeznaczoną na specjalne okazje. W sklepie dostępne będą także zabawki, tornistry oraz buty belgijskiego producenta Stabifoot, którego wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski jest Coccodrillo.
Coccodrillo posiada obecnie dwa sklepy w województwie podlaskim (w Białymstoku i w Łomży). Firma stara się poszerzać swą działalność. W marcu miały miejsce otwarcia w Olsztynie i Rzeszowie. W kwietniu i maju powstaną nowe punkty handlowe w różnych rejonach Polski, m.in. w Elblągu, Koninie, Nysie, Opolu i Zgorzelcu.
Firma powstała na początku lat 90. Obecnie posiada ponad 65 sklepów w Polsce. Produkty marki Coccodrillo dostępne są również w sklepach partnerskich za granicą: w Irlandii, Niemczech, Europie Wschodniej oraz Nowej Zelandii. Obecnie z Coccodrillo stale współpracuje około 460 placówek handlowych.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej