Logoshop odświeża wizerunek

Sieć zmieniła logotyp, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej oraz uruchomiła nowy serwis www.
Celem strategii, jak zapowiadają przedstawiciele firmy, jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wsparcie dalszego rozwoju sieci. Hasło przewodnie dla działań marketingowych to „Close 2U”. Wynika ono z lokalizacji sklepów, które znajdują się w centrach handlowych oraz centrach średnich i dużych miast tak, aby były jak najbliżej klienta. Na nowo powstałej stronie internetowej można zapoznać się z aktualną kolekcją i wydarzeniami w sieci Logoshop. Kolejnym krokiem będzie uruchomienie e-sklepu.
- Profesjonalna komunikacja marketingowa to jeden z kluczowych elementów rozwoju naszej sieci - mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop. - Rozpoczęte przez nas działania już na tym etapie przynoszą efekty. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie zarówno ze strony franczyzobiorców jak i klientów ostatecznych - podkreśla.
Logoshop jest polską siecią sklepów odzieżowych typu casual działającą od 2005 r. Obecnie dysponuje ponad 30 placówkami w całej Polsce. Punkty Logoshop zlokalizowane są w średnich i dużych miastach, w ich centrach oraz w galeriach handlowych.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej