Integracja w branży
O planach konsolidacji sieci spożywczych opowiada Artur Kawa, prezes Emperia Holding.
Czy podtrzymuje Pan plany przyłączania kolejnych sieci spożywczych?
Nasza strategia w najbliższym okresie nie ulega zmianie. Mamy plany dotyczące rozwoju organicznego oraz dalszej konsolidacji rynku. Prowadzimy wiele rozmów z partnerami zainteresowanymi przyłączeniem się do Emperii. W tym roku przewidujemy, że kilkanaście kolejnych spółek przyłączy się do naszej grupy, zarówno w obszarze dystrybucyjnym, jak i detalicznym. W marcu podpisaliśmy strategiczną umowę o współpracy z Lewiatan Holding, która otwiera nam drogę do pełnej integracji kapitałowej z Lewiatanem. Od stycznia 2008 r. do Emperii przyłączyły się już trzy spółki regionalne: w lutym Lewiatan Dolny Śląsk i Lewiatan Zachód, a w kwietniu Lewiatan Orbita.
Trwa jednocześnie rozpoczęty pod koniec kwietnia proces integracji segmentu dystrybucji Emperii pod marką Tradis. Pierwszą spółką, która już działa pod nową nazwą i jednym NIP-em, jest Eldorado. Kolejne, wyznaczone do integracji spółki dystrybucyjne Emperii, będą włączane w struktury Tradis sukcesywnie, a cały proces integracji dystrybucji zakończy się 1 lipca 2009 r. To zdecydowanie uprości naszą wewnętrzną strukturę, ale również przyniesie korzyści dla klientów, którzy będą mieli dostęp do szerokiego asortymentu towarów FMCG, wysokich parametrów obsługi logistycznej i atrakcyjnych warunków handlowych.
rozmawiał (mdk)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


