Raz w górę raz w dół
Firmy franczyzowe publikują wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2008 roku.
Sfinks, spółka zarządzająca siecią restauracji, zanotowała spadek zysku netto. Zarobiła 2,57 mln zł w porównaniu do 2,80 mln zł z analogicznego okresu w roku ubiegłym. Zanotowała za to wyższe przychody i zysk operacyjny.
Spółka obuwnicza NG2 w kwietniu zanotowała 63,9 mln zł przychodów. To prawie 17 proc. więcej niż w roku ubiegłym. W I kwartale br. przychody sięgnęły 202,9 mln zł, czyli o 27,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
Firma Gino Rossi, posiadająca w swoim portfelu marki obuwnicze gino rossi, Geox i Vanita oraz odzieżową Simple w pierwszym kwartale osiągnęła zysk netto 2,3 mln zł przy 39,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, w porównaniu do 3,4 mln zł zysku netto i 38,9 mln zł przychodów w zeszłym roku.
Artman, właściciel sieci sklepów odzieżowych House, przejęty niedawno przez LPP, pierwszy kwartał zakończył z wynikiem ujemnym. Spółka odnotowała stratę w wys. 144 tys. zł przy przychodach na poziomie 66,2 mln zł. W I kwartale 2007 r. Artman osiągnął 286 tys. zł zysku netto i 53,9 mln zł obrotów.
ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych pozyskało kolejne akcje Komputronika – dostawcy sprzętu i oprogramowania komputerowego. Tym samym fundusz posiada obecnie 6,08 proc. akcji spółki.
(agaka)
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...