Biały W.Kruk?
Po włączeniu Artmana do LPP szykują się kolejne przejęcia w branży.
Vistula & Wólczanka poinformowała o planach przejęcia kontroli nad jubilerską spółką W.Kruk. Właściciele Kruka nie kryją zaskoczenia i uważają, że będzie to wrogie przejęcie. O planach V&W dowiedzieli się bowiem z mediów, a nie od samych zainteresowanych. Wojciech Kruk nie chce stracić kontroli nad spółką, która jak mówi, jest dorobkiem jego życia. Przedstawiciele Vistuli & Wólczanki bronią się, że nie zamierzają wrogo przejmować firmy. Tłumaczą, że ze względów prawnych na razie nie podejmowali rozmów z głównym akcjonariuszem. Uważają, że dzięki połączeniu spółek udało by się stworzyć dużą grupę i podnieść notowania obu firm. V&W chce iść w ślady francuskiej grupy Louis Vuitton, która zarządza obecnie ok. 50 markami z różnych segmentów rynku. Posiada sklepy m.in. z odzieżą, biżuterią, perfumami i zegarkami.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej