Kolporter multimedialny

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po otwarciu kilkunastu osiedlowych sklepów spożywczych pod nazwą Meta, Kolporter zawiesił na razie dalszy rozwój tej sieci. Przez ponad rok w różnych częściach kraju, zazwyczaj w średnich miastach, powstało 11 placówek. Meta to sklep spożywczy z przekąskami oraz gotowymi daniami do odgrzania w domu. Domeną sklepów jest szeroki wybór alkoholi.

Maciej Topolski, rzecznik Kolportera informuje, że firma jest zadowolona z funkcjonowania sklepów, ale zamierza skupić się na rozwoju sieci salonów multimedialnych. Obecnie działa już 14 takich punktów m.in. w Gdańsku, Białymstoku, Gorzowie Wielkopolskim, Gliwicach, Gnieźnie, Kielcach, Łodzi, Rzeszowie i Szczecinie. Do końca bieżącego roku liczba salonów ma zwiększyć się do 30. W sklepach o powierzchni od 400 do 900 m2 można kupić nie tylko prasę, ale i książki, wydawnictwa muzyczne, filmy, gry video, zabawki, artykuły papiernicze.

Rozbudowa salonów multimedialnych to nie jedyna tegoroczna inwestycja kieleckiego holdingu. Firma stworzyła markę Kolporter Express i zamierza w ciągu najbliższych trzech lat podbić rynek przesyłek kurierskich.

(bog)