Komfort wystartował z franczyzą

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sklepy licencyjne Komfortu będą otwierane w mniejszych miastach, liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców. Właśnie w takich lokalizacjach na terenie całej Polski Komfort szuka partnerów biznesowych – osób posiadających lokal własny lub wynajmowany o powierzchni od 300 do 500 m2, kapitał na inwestycję początkową od 100 do 150 tys. zł oraz własną działalność gospodarczą. Dodatkowym atutem potencjalnego franczyzobiorcy będzie doświadczenie w branży pokryć podłogowych lub w handlu.

Sieć sklepów Komfort istnieje na polskim rynku od ponad 15 lat. W kwietniu 2007 roku przeszła na własność funduszu Polish Enterprise Fund VI zarządzanego przez Enterprise Investors, który opracował plan rozwoju firmy obejmujący m.in. rozszerzanie oferty produktów i usług, nowe inwestycje oraz wprowadzenie spółki na giełdę.

Działalność firmy Komfort koncentruje się na dystrybucji podłogowych materiałów wykończenia wnętrz oraz produktów i usług do montażu i pielęgnacji pokryć podłogowych. W ofercie spółki znajduje się obecnie blisko 4 tys. wykładzin dywanowych i elastycznych, 1 tys. paneli podłogowych i drewna oraz 3 tys. dywanów. W sierpniu 2007 r. spółka Komfort przejęła od duńskiego koncernu Taeppeland Holding sieć siedmiu sklepów Topwert Świat Dywanów. W placówkach tej marki dokonano rebrandingu, uzupełniono asortyment i włączono w system logistyczny Komfort.

Przez następne kilka lat Komfort planuje otwierać około 20 nowych sklepów rocznie.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €