Nowy salon Glazury Królewskiej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowością jest zastosowanie w salonie pomysłu z firmowymi szafami ekspozycyjnymi. Zastępując szafy producentów własnymi, Glazura Królewska stara się ujednolicić wygląd swoich salonów oraz w lepszym stopniu wyeksponować płytki.

- To już 15 salon Glazury Królewskiej w Polsce – mówi Anna Grzyb, dyrektor działu sprzedaży detalicznej Glazura Królewska. - Chcemy, żeby każdy następny był przynajmniej tak okazały, jak ten w Chełmie.

W ofercie znajdują się produkty polskich producentów płytek, mebli łazienkowych i ceramiki, m.in. Marco Polo Cersanit, Ceramika Paradyż, Opoczno, Roca i Kolo, a także zagranicznych firm Gres de La Mancha, Ceramica L`Alcalaten, Rosa Gres i Natucer. W salonie nie zabrakło również chemii budowlanej niezbędnej do przeprowadzenia remontu.

– Salon w Chełmie ma być wzorem dla kolejnych placówek sieci. Cały czas szukamy dogodnych miejsc i partnerów do współpracy franczyzowej – wtóruje Łukasz Poleszak, koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży detalicznej Salony Łazienek Glazura Królewska.

(agaka)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €