Start w lutym lub we wrześniu

O tym, jak otworzyć szkołę językową opowiada Marta Wojcieszak-Paluch, kierownik szkoły stacjonarnej Lingua Nova.
Czy jedynym dobrym miesiącem do otwarcia szkoły językowej jest wrzesień?
Najlepszym momentem na otwarcie szkoły językowej jest początek nowego semestru, a więc luty oraz wrzesień. Trzeba jednak zaznaczyć, że proces otwierania szkoły trwa około trzech miesięcy. Więc aby wystartować w tych miesiącach, należy wcześniej rozpocząć przygotowania.
Co jest najbardziej charakterystyczne dla tego rodzaju działalności?
Bardzo ważnym elementem przy otwieraniu szkoły jest lokalizacja. Najlepiej jeśli szkoła mieści się w centrum miasta lub w jego „sypialni” – dużej dzielnicy mieszkaniowej, najlepiej w pasażu handlowym lub okolicach. Przed otwarciem szkoły trzeba zrobić badanie rynku, zbadać konkurencję oraz profil mieszkańców.
Co oferujecie potencjalnym franczyzobiorcom?
Lingua Nova oferuje licencję na otwarcie szkoły stacjonarnej, natomiast w innych województwach niż mazowieckie istnieje możliwość uzyskania licencji dodatkowo na biuro tłumaczeń lub szkolenia w firmach. Przedsiębiorca, który chciałby przystąpić do sieci Lingua Nova powinien dysponować 60-100 tys. zł na inwestycję. Opłata wstępna kosztuje 30 tys. zł. Aby szkoła przynosiła satysfakcjonujące zyski, powinno uczyć się w niej minimum 150 osób.
rozmawiała (smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej