Będzie więcej prania

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obecnie sieć liczy 40 punktów własnych oraz 10 placówek franczyzowych. Właściciele Pandy planują powiększenie sieci o 10 kolejnych punktów do końca 2009 roku.

- Podpisaliśmy już siedem umów na nowe pralnie – informuje Paweł Rydz z sieci Panda.- W miastach liczących do 50 tys. mieszkańców uruchamiamy Mini Pandy, czyli punkty pralnicze, zaś w dużych galeriach handlowych tradycyjne pralnie. Przewidywana suma inwestycji mieści się w przedziale od 250 do 450 tys. zł netto, w zależności od lokalizacji i wielkości parku maszynowego.

Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 40 tys. zł, ale może być niższa w przypadku otwierania mini pralni. Natomiast wysokość opłaty miesięcznej kształtuje się na poziomie 6-12 proc. od obrotu. W zamian za przystąpienie do sieci franczyzobiorcy przysługuje między innymi pomoc w uzyskaniu korzystnego finansowania przedsięwzięcia.

(eł)