Będą uczyć na wschodzie
Leader School chce zagęścić sieć. Zamierza pozyskać franczyzobiorców z województw położonych na wschodzie kraju.
Leader School poszukuje franczyzobiorców wśród rodzin, preferowane są małżeństwa oraz rodzeństwa. Obecnie franczyzodawca w szczególności chce pozyskać franczyzobiorców z województw położonych na wschodzie kraju – od Mazur po Bieszczady, bo w tamtym regionie Leader School ma najmniej szkół. Doświadczenie w handlu, czy biznesie, ani znajomość języków obcych nie jest wymagana.
Przedsiębiorca musi natomiast posiadać około 65 tys. zł potrzebnych do otwarcia szkoły. Opłata licencyjna wynosi 12,5 tys. zł. W zamian franczyzobiorca otrzymuje m.in. szkolenie dla siebie i pracowników, szczegółowy plan prowadzenia szkoły, materiały wizualizacyjne. Raz w roku franczyzobiorca zobowiązany jest do uiszczenia 3 tys. zł na fundusz marketingowy. Przyszły partner samodzielnie poszukuje lokalu według wytycznych centrali. Powinien on mieścić się w małym bądź średniej wielkości mieście, niedaleko centrum. Najlepiej jeśli szkoła będzie miała około 200 m2. Na tej powierzchni zmieści się około 5 sal wykładowych oraz dwa pomieszczenia biurowe. Przedstawiciele sieci twierdzą, że inwestycja w szkołę zwraca się najczęściej po dwóch latach.
- Z naszych doświadczeń wynika, że ryzyko niepowodzenia naszego biznesu nie przekracza 5 proc. – mówi Wojciech Rojkowski, dyrektor generalny Leader School.
Leader School nie tylko uczy języków obcych, organizuje również kursy szybkiego czytania (Marek Skomorowski, absolwent kursu, został mistrzem Polski w szybkim czytaniu), doskonalenia pamięci, efektywnej nauki oraz zarządzania informacją. Szkoła uczy języków obcych metodą Callana, która polega na wyuczeniu najbardziej przydatnych w życiu codziennym zwrotów językowych. Zajęcia polegają na ciągłej rozmowie z lektorem, zadawaniu pytań i udzielaniu odpowiedzi w celu uzyskania automatyzacji wypowiedzi. Poza tym Leader School uczy języków metodą SITA (urządzenie, które utrzymuje umysł w stanie relaksu podczas zapamiętywania materiału).
Pierwsza szkoła Leader School powstała w 1997 roku w Łodzi, po pięciu latach do sieci przyłączyli się pierwsi franczyzobiorcy, którzy otworzyli szkoły w Kaliszu, Mosinie i Piotrkowie Trybunalskim.
– Nasze plany na najbliższe lata, to przede wszystkim zagęszczenie sieci w całej Polsce. Chcemy też wdrażać projekty edukacyjne współfinansowane przez Unię Europejską. Zamierzamy wciąż propagować najnowocześniejsze metody nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem e-learningu, czyli nauczania na odległość – mówi Wojciech Rojkowski.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej