Partnerstwo zamiast franczyzy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Od dwóch lat firma Vacu Fit zajmuje się produkcją kapsuł próżniowych. Są to urządzenia treningowe składające się z bieżni zamkniętej w kapsule, wewnątrz której wytwarzane jest podciśnienie.

- Po 10 treningach obwód bioder i ud zmniejsza się o cztery centymetry, a cellulit znika u 80 proc. użytkowników – twierdzi Małgorzata Kucharska z Vacu Fit.

Spółka w czerwcu ubiegłego roku wstrzymała rozwój sieci franczyzowej. Od tego momentu współpracuje z przedsiębiorcami na zasadach partnerskich.

– Nie ograniczamy naszych partnerów w zakresie wyposażenia i wystroju wnętrza studia. Mogą wstawić do lokalu również inne urządzenia wspomagające odchudzanie – mówi Małgorzata Kucharska.

Partnerzy Vacu Fit otrzymują pakiet startowy w skład którego wchodzą m.in. kaseton świetlny lub stand, ulotki reklamowe, plakaty. Mają również zapewnione szkolenie z zakresu prawidłowej obsługi kapsuły Vacu Fit. Koszt przystąpienia do współpracy waha się od 30 do 42 tys. zł (w zależności o modelu kupowanego urządzenia Vacu Fit). Obecnie sieć liczy trzy studia własne oraz 72 partnerskie.

W kwietniu br. firma wyprodukowała nowe urządzenie wspomagające odchudzanie i redukcję cellulitu o nazwie Vacu Fit Termal.

- Połączyliśmy ideę ćwiczeń fizycznych na stepperze eliptycznym wraz z działaniem promieni podczerwonych oraz aromaterapii w szczelnie zamkniętej kapsule – wyjaśnia Kucharska.

Kalkulacje zysków przeprowadzone przez firmę wykazały, że inwestycja związana z zakupem kapsuły zwraca się średnio po 4-6 miesiącach. Rentowność przedsięwzięcia opiera się przede wszystkim na niskich kosztach eksploatacji kapsuły.

(smoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €