Próchnik będzie szył w Azji

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W przyszłym roku już 90 proc. kolekcji ma być szyte za granicą. Pozostałe 10 proc. pochodzić będzie nadal z łódzkiego zakładu. Do tej pory w kraju powstawało aż 40 proc. odzieży Próchnika. Efekty zmian mają być widoczne w przyszłym roku.

Jak zapowiada zarząd spółki, sieć będzie rozwijana poza sklepami własnymi, także poprzez placówki partnerskie – w mniejszych miastach i słabszych lokalizacjach. Próchnik zamierza wprowadzać swoje kolekcje do polskich i zagranicznych sieci multibrandowych, zarówno pod marką własną jak i obcymi.

Jeszcze w tym roku sieć powiększy się o trzy nowe sklepy. Natomiast do końca r. 2009 ma powstać pięć kolejnych. Do tej pory działają 22 placówki pod Szyldem Próchnika.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €