Carrefour rezygnuje z reklamówek

Od piątego czerwca Carrefour Polska wycofał ze swoich sklepów bezpłatne torby foliowe rozdawane przy kasach.
Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zaproponuje klientom torby w stu procentach biodegradowalne. Torby te są wykonane z surowca odnawialnego – skrobi i ulegają rozkładowi na wodę, dwutlenek węgla oraz resztki organiczne, czyli kompost.
Ponadto Carrefour zaproponuje klientom ofertę toreb wielokrotnego użytku, między innymi torbę na wymianę, tzw. „Torbę na zawsze”. Klient będzie mógł bezpłatnie wymienić ją na nową, jeśli ulegnie ona zużyciu. Torby oferowane przez Carrefour będą kosztowały od 60 gr (biodegradowalne) do 9,90 zł (wielokrotnego użytku).
Sieć Carrefour jest obecna w Polsce już od ponad 10 lat. Posiada obecnie 346 sklepów w tym 77 hipermarketów i 269 supermarketów oraz 40 stacji benzynowych. Zatrudnia 27 tys. pracowników.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej