Ruch update’uje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W drugiej połowie 2007 r. Ruch zaprezentował dwie nowe marki, które zamierza rozwijać w najbliższych latach: kawiarnianą i-coffee oraz salonów prasowych update. Dotychczas dystrybutor prasy przejmował konkurencyjne kawiarnie, które sukcesywnie powiększały nową sieć i-coffee: najpierw dziewięć lokali Tchibo, a następnie 10 punktów Mercer's Coffee.

Teraz przyszedł czas na powiększenie drugiej marki, update. Ruch podpisał w tym celu warunkową umowę przejęcia 23 lokali Media Punkt należących do spółki Ramsat Media. Umowa jest warunkowa, co oznacza, że zostanie zrealizowana dopiero po wyrażeniu zgody przez właścicieli lokali, w których mieszczą się salony prasowe Media Punkt. Wszystkie ulokowane są w centrach handlowych.

Plany polskiego dystrybutora prasy zakładają uruchomienie jeszcze w tym roku ok. 50 salonów prasowych Update, a do końca 2009 r. ma być ich 100.

(mdk)