Rośnie sprzedaż, rośnie sieć

W maju i czerwcu franczyzowa sieć Dobre Dla Domu uruchomiła trzy nowe placówki. Kolejne otwarcia planowane są na lipiec i sierpień.
W ostatnich dwóch miesiącach Dobre Dla Domu, franczyzowa sieć specjalistycznych sklepów z podłogami, panelami i drzwiami, powiększyła się o trzy nowe sklepy: w Szczecinku, Elblągu oraz Chojnicach. Łącznie sieć liczy 24 sklepy, w tym 23 prowadzone na licencji. Na lipiec i sierpień sieć zaplanowała co najmniej trzy kolejne otwarcia.
- Przed przystąpieniem do sieci DDD prowadziłem samodzielny sklep ogrodniczy, który z natury jest biznesem sezonowym – wspomina Michał Szubert, partner Dobre Dla Domu w Szczecinku - Zdecydowałem się na wprowadzenie do oferty paneli i spotkało się to z zainteresowaniem klientów. - dodaje.
Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. W 2007 r. liczba sprzedanych paneli przekroczyła 24,5 mln m2 oraz 8 mln m2 podłóg drewnianych. Z analiz Dobre Dla Domu wynika, że w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się około 28 mln m2 paneli oraz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych.
- Deweloperzy zamierzają oddać w tym roku o 30 proc. mieszkań więcej niż rok temu - wyjaśnia Piotr Matluch, prezes Dobre Dla Domu. - Poza tym wiele gospodarstw domowych decyduje się na remont, co bardzo sprzyja obrotom w branży - zaznacza.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej