Telefon dla biznesmena
O usługach komórkowych dla biznesu mówi Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo.
Jak rozwija się rynek usług komórkowych?
Toczy się walka pomiędzy istniejącymi operatorami o klientów biznesowych, ponieważ w grupie tych klientów jest jeszcze wiele do zrobienia. Wielu przedsiębiorców i osób zarządzających korporacjami dopiero uczy się wykorzystywać w pełni możliwości telefonii mobilnej. Biznesmeni zaczynają właśnie doceniać zalety dostępu do informacji i „do biura” w każdym miejscu i czasie.
Jaką rolę w branży telekomunikacyjnej odgrywa system partnerski?
Podstawową – wszyscy operatorzy opierają prognozy przychodowości w znacznej mierze na kanałach sprzedaży pośredniej, a te nie mogą istnieć bez franczyzy czy systemów partnerskich. My zaś jako partner Orange, zdajemy sobie sprawę, iż udzielanie wsparcia i stały nadzór nad bieżącą działalnością partnerów dają gwarancję sukcesu zarówno nam, jak i firmom z nami współpracującym.
Jakich klientów obsługuje Optimo?
Optimo jako jedna z pierwszych firm z branży wyspecjalizowała się w obsłudze klienta biznesowego i działa na terenie całego kraju. Obsługujemy klientów prowadzących firmy różnej wielkości, ale ich cechą wspólną są wysokie wymagania co do jakości obsługi. Dlatego świadczmy usługi na jak najwyższym poziomie.
rozmawiała (agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


