Telefon dla biznesmena

O usługach komórkowych dla biznesu mówi Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo.
Jak rozwija się rynek usług komórkowych?
Toczy się walka pomiędzy istniejącymi operatorami o klientów biznesowych, ponieważ w grupie tych klientów jest jeszcze wiele do zrobienia. Wielu przedsiębiorców i osób zarządzających korporacjami dopiero uczy się wykorzystywać w pełni możliwości telefonii mobilnej. Biznesmeni zaczynają właśnie doceniać zalety dostępu do informacji i „do biura” w każdym miejscu i czasie.
Jaką rolę w branży telekomunikacyjnej odgrywa system partnerski?
Podstawową – wszyscy operatorzy opierają prognozy przychodowości w znacznej mierze na kanałach sprzedaży pośredniej, a te nie mogą istnieć bez franczyzy czy systemów partnerskich. My zaś jako partner Orange, zdajemy sobie sprawę, iż udzielanie wsparcia i stały nadzór nad bieżącą działalnością partnerów dają gwarancję sukcesu zarówno nam, jak i firmom z nami współpracującym.
Jakich klientów obsługuje Optimo?
Optimo jako jedna z pierwszych firm z branży wyspecjalizowała się w obsłudze klienta biznesowego i działa na terenie całego kraju. Obsługujemy klientów prowadzących firmy różnej wielkości, ale ich cechą wspólną są wysokie wymagania co do jakości obsługi. Dlatego świadczmy usługi na jak najwyższym poziomie.
rozmawiała (agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej