Dobre Dla Domu przyspiesza ekspansję

Dobre Dla Domu przekroczyło liczbę dwudziestu sklepów. Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne 20 placówek działających na zasadzie franczyzy.
Dwudziesty sklep Dobre Dla Domu został otwarty w Olsztynie, w tzw zagłębiu budowlanym. Kolejny, dwudziesty pierwszy punkt sieci ruszył w kwietniu w Limanowej.
Sprzedaż podłóg i paneli podłogowych w Polsce systematycznie rośnie. W 2007 roku ilość sprzedanych paneli przekroczyła 24,5 mln m2 oraz 8 mln m2 podłóg drewnianych. Według analiz Dobre Dla Domu w 2008 roku na polskim rynku sprzeda się 26,8 mln m2 paneli orz 9,5 mln m2 podłóg drewnianych. Korzystając z tej koniunktury DDD planuje w tym roku otworzyć 20 nowych sklepów franczyzowych.
Po udanym 2007 roku, zapowiada się równie dobry – stwierdza Piotr Matluch, prezes zarządu sieci DDD – Nasza franczyza cieszy się dużym zainteresowaniem głównie ze względu na niski koszt inwestycji początkowej oraz ciągle bardzo dobrą koniunkturą na rynku.
Potencjalny partner sieci DDD musi dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu przyjęło politykę inwestowania w sklepy franczyzobiorców – w każdy sklep centrala inwestuje wraz z dostawcami około 200 tys. zł. Połowa z zainwestowanej kwoty pokrywa koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej