Zbadali preferencje klientów

Firmy Candy i Cocodrillo postanowiły zbadać preferencje swoich klientów.
We wspólnej akcji promocyjnej obu marek wzięło udział ponad 5,5 tys. osób z całej Polski. Dzięki konkursowi, który był ściśle związany z działaniami promocyjno-edukacyjnymi, udało się zebrać ciekawe dane dotyczące preferencji klientów Coccodrillo. Zadanie polegało m.in. na wyjaśnieniu, dlaczego klienci kupują ubranka Coccodrillo. Promocja nie była skoncentrowana wyłącznie na marce Coccodrillo, podkreślano również ważną rolę właściwego prania.
Według uczestników konkursu w przypadku zakupu ubranek dziecięcych kluczową rolę odgrywa jakość ich wykonania – zwrócono na to uwagę w około 70 proc. zgłoszeń. Przy wyborze odzieży dla dzieci uczestnicy konkursu bardzo często kierują się również ciekawym wzornictwem oraz kolorystyką. Takie wartości wskazane zostały w przypadku około 55 proc. zgłoszeń. W około 30 proc. zgłoszeń deklarowano przywiązanie do marki, która wskazana została jako czynnik decydujący przy wyborze ubranek dziecięcych. Część uczestników, ok. 10 proc., podkreśliła rolę jakości obsługi, która sprawia, że decydują się na zakupy w tym, a nie innym sklepie.
Zdecydowana większość, bo prawie 90 proc. osób biorących udział w badaniu wskazała kilka cech, które decydują o wyborze danej marki. Przeważnie łączono ze sobą jakość wykonania ubranek oraz ciekawe wzornictwo.
Również otwierają
Na początku lipca Coccodrillo otworzyło sklep w Jarocinie na zasadach franczyzy. Jest on 83 butikiem sieci na terenie Polski i 16 w województwie wielkopolskim. Punkt w Jarocinie zlokalizowany jest na powierzchni 52 m2. Daje to możliwość zaprezentowania towaru tak, aby każdy mógł swobodnie zapoznać się z całą ofertą sklepu.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej