Lojalność doceniona

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Gabinety kosmetyczne i perfumerie renomowanych firm walczą o klienta wszelkimi możliwymi sposobami – twierdzi Gazeta Wyborcza. Prócz deklarowanej doskonałej jakości usług spotkać nas może jeszcze jedno: dostaniemy niewielki kartonik, który nas utwierdza w przekonaniu, że dla firmy jesteśmy ważni. Na przykład w sklepach Yves Rocher przy pierwszym dowolnym zakupie dostajemy kartkę podzieloną na cztery linie, w każdej jest miejsce na pięć stempli. Przy każdym następnym zakupie o wartości minimum 20 zł sprzedawczyni wbija nam stempelek. Prezent dostajemy już po pierwszych pięciu stempelkach, jednak im stempelków jest więcej tym upominek bardziej atrakcyjny (gdy zapełnimy wszystkie pola dostaniemy krem wartości 50-60zł). Więcej: Katarzyna Hubicz, Gazeta Wyborcza, 13 lipca 2001, „Supermarket”
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €