Szame się poprawia
W I kw. 2008 r. Szame zanotowała 700 tys. zł straty. Właściciel bieliźnianej marki zamierza wprowadzić plan naprawczy.
Do tej pory firma Mewa, do której należą marki bielizny Szame i LOOKat, kupowała asortyment od polskich producentów. W najbliższej przyszłości około 40 proc. oferty będzie zamawiana w krajach Bliskiego Wschodu – co, zdaniem przedstawicieli Mewy, znacznie obniży koszty zakupu, a co za tym idzie, ceny artykułów. Obecnie bielizna marki Szame jest zbyt droga, zwłaszcza poza granicami kraju, gdzie dodatkowym elementem podwyższającym ceny jest silna złotówka.
Firma zamierza również skoncentrować się na rozwoju sieci franczyzowej obu marek zarówno w Polsce, jak i na Ukrainie. Obecnie w sieci Szame działa 15 placówek własnych i 27 franczyzowych, sieć LOOKat tworzą cztery salony własne. Zarówno w przypadku marki Szame, jak i LOOKat wymagany kapitał kształtuje się na poziomie ok. 40-80 tys. zł w zależności od wielkości sklepu i skali zatowarowania. Firma planuje również współpracę z właścicielami sklepów wielomarkowych i nie wyklucza także ewentualnej sprzedaży marki.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

