Topshop wchodzi do Polski

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Topshop jest, obok Zary, Next i H&M, jedną z najbardziej popularnych marek odzieżowych na świecie. Sieć dystrybucji liczy ponad 300 sklepów na terenie Wielkiej Brytanii i około 100 na całym świecie. Właścicielem marki jest Grupa Arcadia, do której należą również sieci sklepów m.in. Wallis i Dorothy Perkins (łącznie około 2,5 tys. sklepów na całym świecie).

Pierwszy salon z odzieżą Topshop w Polsce powstanie w październiku w stołecznym centrum handlowym Złote Tarasy. Umowę na wprowadzenie marki do Polski ma firma Alshaya, która zarządza również polskimi sklepami marki odzieżowej Next, z ofertą dla dzieci Mothercare oraz kosmetycznej Body Shop.

Wejście na polski rynek silnego gracza nie zaskoczyło przedstawicieli branży odzieżowej, nie wpłynie też – ich zdaniem – w znaczący sposób na strukturę rynku. Otwarcia kolejnych salonów zależą w dużym stopniu od tego, czy firmie uda się znaleźć atrakcyjne lokalizacje, a z tym – jak twierdzą – jest coraz trudniej.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €